tisdag 10 maj 2011

bloggfokus...

Hejsan!

Jag har insett att om jag ska fortsätta att skriva ett inlägg i veckan kommer det här bli en ganska så tråkig blogg. Så nu får jag för femtielfte gången ta tag i mitt bloggskriveri. Dessutom kan jag nog inte ge ett middagstips i veckan för då blir nog det här mer en matblogg än något annat. Det är nog inte riktigt det jag vill med den här bloggen. Jag hade goda ambitioner men jag tror att det blir bättre om jag ger ett middagstips då och då, när jag har lust. Om det nu skulle göra någon besviken så kan jag kompensera med ett kort med en glass på. Vet inte om det hjälper men jag blir i alla fall sugen på glass när det är varmt ute. Dessvärre har jag själv inte avnjutit någon glass eftersom glassarna lyst med sin frånvaro. Jag har fått nöja mig med en blid på ett kort och en broschyr från glassbilen....

Eftersom jag har använt den här kombinationen på hur många kort som helst tänkte jag visa två glasskort på en gång.





Stämplar: Magnolia


Kram Caroline


1 kommentar:

  1. ÅÅååååh underbara kort, och visst kan man fundera hur man ska strukturera bloggandet. Jag tror ändå på något sätt att en blandad blogg ger ett bredare spektrum på läsare och att varva pyssel med middagstips och vardagen inte alls är dumt :)
    Fast jag har valt att bara blogga mina pyssel i en blogg, min trädgård i en blogg och mina katter i en blogg, tjorvigt egentligen då det skulle ha varit smidigast att bara blanda ihop allt :D

    Kram kram

    SvaraRadera