fredag 13 maj 2011

En sockerdricka till....

Ja, det är vad dessa fantastiska flaskor får mig att tänka på trots att de inte alls har med
sockerdricka eller Emil i Lönneberga att göra. Det bästa är att etiketten finns kvar på den ena och det värsta är att de inte är mina. (hi hi) Det är min underbara mamma som har dem hemma hos sig.
Så jag får njuta av dem när jag hälsar på. Jag måste säga att jag är lite avis trots att jag själv har några stycken. Dock har de inte den ljuvliga färgen och den härliga etiketten.




Kram Caroline

4 kommentarer:

  1. Jättefina flaskor! (Du fort norpa dem när hon tittar bort....nä, det var inte jag som sa't)

    /Frida

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅh verkligen underbara, förstår att du är avis, det är jag med!!!

    SvaraRadera
  3. Verkligen jättefina!! :-) Kramar Karin

    SvaraRadera