onsdag 25 maj 2011

Fullt upp....

Hej!

Det har varit en intensiv vecka! Jag har planerat möhippa och varit på möhippor. Jag har varit på två möhippor två helger i rad så det har varit fullt upp med dem. Chair dance, relax med bubbelbad, picknick, resturangbesök och mys har bland annat stått på möhippeschemat. Det har varit jätteskoj!Jag har även haft mamma på besök( för att vara barnvakt), sovit dåligt, haft två långa dagar med kvalitetsredovisning samt varit på kurs. Efter att ha varit för trött och har jag äntligen ork att skriva lite.

I dag kommer ni få se ett kort som jag har gjort till en kollega.
stämpel: Magnolia








Kram Caroline

3 kommentarer:

  1. Snyggt kort som vanligt! Vad använder du och färglägga med? Jag har precis köpt ett par pennor som liknar promarkers, ska försöka lära mig det här nu!
    Känner igen det där med mycket att göra. Jag har sista tentan torsdag nästa vecka så alla dagarna är bara överfulla med plugg!
    Hoppas du får en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj du har haft fullt upp! Fast det låter som du har haft det kul.

    Fint kort, du är duktig på färgläggning!

    SvaraRadera
  3. This is so charmingly sweet and wonderfully pretty! I really like the soft, beautiful purple hues you used here.


    Joyful Thursday wishes,
    Jessica

    SvaraRadera